Refahiye'de Muhteşem İftar Programı

Her yaş grubundan katılımcıların gönlünü kazanan Programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.
11 Ay'ın Sultanı Ramazan Ayı'nın 6. Gününde Erzincan Valiliği himayelerinde Refahiye Kaymakamlığı tarafından iftar programı düzenlendi, Erzincan Merkez ve Refahiye Protokolünün katıldığı iftar Programına Refahiye Halkı yoğun ilgi gösterdi. Özellikle Üniversite öğrencileri iftarda aile olmanın verdiği mutluluğu yaşarken, programda ilahiler ve Kur'an okundu, minik misafirler için'de Hacivat karagöz gölge oyunu ve birçok etkinlikler düzenlendi. Her yaş grubundan katılımcıların gönlünü kazanan Programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Kaynak: Erzincan'ın Sesi
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Ergan Dağı'nda "Matem Gecesi Kardeşlik Korosu Dinletisi" Düzenlendi
- Millî Badmintoncumuz'dan İtalya'da Bronz Madalya
- Erzincan Protokolü Ulalar ve Beşsaray Köyü Cemevi'nde Aşure ve Lokma Programında Buluştu
- Süleyman Tan: "Üretmek Bir Milletin Onurudur, Gururudur"
- Erzincan'ın Gururu Ömer Bera İşliyen Türkiye İkincisi Oldu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.