Erzincan TSO’dan Vatandaşlara Aşure İkramı Daveti

Erzincan TSO Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı programı düzenleyecek.
Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası, birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının en yoğun şekilde yaşandığı Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı programı düzenleyecek.
ev sahipliğinde gerçekleştirilecek etkinlikte, bereketin, paylaşmanın ve kardeşliğin simgesi olan aşure vatandaşlara ikram edilecek.
Erzincan TSO Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tanoğlu tarafından Konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Soframıza bereket, bedenimize şifa olan aşuremizi gelin birlikte paylaşalım” anlayışıyla düzenlenen programa tüm Erzincan halkının davetli olduğu belirtildi.
Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası tarafından organize edilen aşure ikramı programı, 29 Haziran 2026 Pazartesi günü saat 11.00’de Dörtyol Meydanı'nda gerçekleştirilecek. ETSO yönetimi, birlik ve beraberlik ruhunun pekişeceği bu anlamlı etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelmekten memnuniyet duyacaklarını ifade ederek tüm Erzincan Halkını programa katılmaya davet etti.
Kaynak: Erzincan'ın Sesi
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Eğitime 251 Bin Avroluk Avrupa Birliği Desteği
- Sarıgül; " Meclis Tatile girmeden milletin beklentileri karşılanmalıdır"
- Erzincan TSO’dan Vatandaşlara Aşure İkramı Daveti
- Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Erzincan Bölge Müdürü Mert Ödeş'ten EGC'ye Ziyaret
- Antalya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Galip Sökmen'den EGC'ye Ziyaret
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.