CHP Adayı Özege Oyunu Kullandı

31 Mart Mahalli İdareler seçimlerinde Tüm Türkiye’de olduğu gibi İlimizdede Erzincan halkı sandık başında.
31 Mart Mahalli İdareler seçimlerinde Tüm Türkiye’de olduğu gibi İlimizdede Erzincan halkı vatandaşlık görevini yerine getirmek için sandık başına gitti.
CHP Erzincan Milletvekili Mustafa Sarıgül, CHP Belediye Başkan adayı Özge Vataner Özege’nin Oy Kullanmasının ardından CHP Yönetimi ile birlikte Mengüceli Mahallesi Milli Egemenlik Anadolu lisesi önünde basın mensuplarına bir açıklama yaptı.
“Erzincan’da siyasi nezaket içerisinde bir kampanya geçirdik” diyerek bu ortamı sağlayan kamu yöneticilerine, emniyet güçlerine ve parti teşkilatlarına teşekkür eden Sarıgül, seçimlere giren bütün adaylara başarılar diledi.
Adaylar konuştu, sıra seçmende” diyen Sarıgül şunları söyledi:
Türk halkı yerel yöneticilerini seçecek. Seçilenlerde halkımızdan aldıkları yetki ve vekaletle o şehri yönetecekler. Demokrasinin halkın günlük hayatına yansıdığı yerler yerel yönetimlerdir. Seçimlerin Erzincan’ımıza ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. Seçimin kazananı Türkiye olsun, Erzincan olsun. Sandıktan ülkemiz için, Erzincan için ne hayırlıysa o çıksın. Yaşasın demokrasi, yaşasın Cumhuriyet…Allah’ım birlik ve beraberliğimizi bozmasın.
Kaynak: Erzincan'ın Sesi
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Eğitime 251 Bin Avroluk Avrupa Birliği Desteği
- Sarıgül; " Meclis Tatile girmeden milletin beklentileri karşılanmalıdır"
- Erzincan TSO’dan Vatandaşlara Aşure İkramı Daveti
- Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Erzincan Bölge Müdürü Mert Ödeş'ten EGC'ye Ziyaret
- Antalya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Galip Sökmen'den EGC'ye Ziyaret
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.