© Erzincan'ın Sesi | Erzincan'ın ve Bölgenin Haber Sitesi

Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi’nde Ödüller Sahiplerini Buldu

Erzincan Valiliği ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğinde hayata geçirilen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Liginin kapanış ve ödül töreni, Müftülük Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

Erzincan Valiliği ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğinde hayata geçirilen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Liginin kapanış ve ödül töreni, Müftülük Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

Törene Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Mehmet Dinç, protokol üyeleri ve kurum amirleri katıldı.

Valilik koordinasyonunda, İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Erzincan Yeşilay Şubesi’nin katkılarıyla yürütülen projeye il genelinde 105 okul, 1.043 şube ve 28 bin 804 öğrenci katılım sağladı.

Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, projenin öğrencilerin olumlu davranışlar kazanmasına önemli katkılar sunduğunu belirterek, “Bu proje ile öğrencilerimizin enerjisini olumlu davranışlara yönlendirmeyi, haftalık temalarla ilerleyen ve okuldan başlayıp aileye, mahalleye ve sokaklara yayılan davranış değişiklikleri oluşturmayı amaçladık. Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi, gençlerimize güzel davranışları göstermesi ve kazandırması açısından çok önemli bir çalışma oldu.” dedi.

Erzincan’ın birlik ve beraberliğin güçlü şekilde yaşandığı bir şehir olduğunu vurgulayan Aydoğdu, projenin bu duyguları daha da pekiştirdiğini ifade ederek başta Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Mehmet Dinç olmak üzere hayırseverler Emin Tan ve Engin Doğan’a, kurum yöneticilerine, öğretmenlere, öğrencilere ve projede emeği geçen herkese teşekkür etti.

Törende ayrıca projenin başarıyla yürütülmesine katkı sunan Vali Yardımcıları Mehmet Emre Canpolat ve Hüseyin Aydın, İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çöpür ile Yeşilay Erzincan Şube Başkanı Bilal Selçuk ve çalışma arkadaşlarına Vali Hamza Aydoğdu tarafından Başarı Belgesi takdim edildi.

Program, Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi kapsamında ilkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye giren okullara ödüllerinin Vali Hamza Aydoğdu ve Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Mehmet Dinç tarafından verilmesiyle sona erdi.

Proje kapsamında elde edilen yüksek katılım oranı ve öğrencilerin gösterdiği ilgi, Erzincan’da sağlıklı yaşam bilincinin ve iyilik kültürünün yaygınlaştırılması adına önemli bir başarı olarak değerlendirildi.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER