Kaymakamlar İçin Veda Programı Düzenlendi
GÜNDEM2026/148 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen mülki idare amirleri onuruna veda programı düzenlendi
Düzenlenen programda, Erzincan’dan ayrılacak olan Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, Çayırlı Kaymakamı İsmail Battal, İliç Kaymakamı Ömer Sirkeci ve Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe’ye bugüne kadar ilçe ve vatandaşlara sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür edildi.
Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, görev süreleri boyunca Erzincan’a ve ilçelerine önemli katkılar sunan kaymakamların özverili çalışmalarından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, kamu hizmetlerinin en etkin şekilde yürütülmesi adına gösterdikleri gayretlerden dolayı kendilerine teşekkür etti.
Vali Aydoğdu, tayinleri çıkan mülki idare amirlerine yeni görev yerlerinde başarılar dileyerek, hizmetlerinden dolayı şilt ve başarı belgesi takdim etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, hatıra fotoğraflarının çekilmesi ve iyi dilek temennileriyle sona erdi.
İlginizi Çekebilir