© Erzincan'ın Sesi | Erzincan'ın ve Bölgenin Haber Sitesi

Erzincan'ın Gururu Ömer Bera İşliyen Türkiye İkincisi Oldu

Ankara'da düzenlenen Yeşilay Para Masa Tenisi U23 Türkiye Şampiyonası'nda Erzincan'ı temsil eden milli sporcu Ömer Bera İşliyen, elde ettiği dereceyle şehre büyük gurur yaşattı.

Ankara'da düzenlenen Yeşilay Para Masa Tenisi U23 Türkiye Şampiyonası'nda Erzincan'ı temsil eden milli sporcu Ömer Bera İşliyen, elde ettiği dereceyle şehre büyük gurur yaşattı.

Çift Erkekler Klasman 18 U23 kategorisinde mücadele eden başarılı sporcu, turnuvayı Türkiye ikincisi olarak tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.

Erzincan Valiliği, şampiyonada elde edilen başarının ardından yayımladığı mesajda, genç sporcuyu ve teknik ekibini tebrik etti.

Valiliğin paylaşımında şu ifadelere yer verildi:

"Erzincan'ımızın Gururu Ömer Bera İşliyen Türkiye 2.'si ???

Ankara'da düzenlenen Yeşilay Para Masa Tenisi U23 Türkiye Şampiyonası'nda şehrimizi gururla temsil eden sporcumuz Ömer Bera İşliyen, Çift Erkekler Klasman 18 U23 kategorisinde Türkiye 2.'si olarak gümüş madalya kazandı.

Erzincan'ımıza bu gururu yaşatan sporcumuzu ve teknik ekibimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz."

Türkiye ikinciliği elde ederek önemli bir başarıya imza atan Ömer Bera İşliyen'in başarısı, Erzincan spor camiasında da sevinçle karşılandı. Başarılı sporcunun önümüzdeki dönemde ulusal ve uluslararası organizasyonlarda da Erzincan'ı ve Türkiye'yi başarıyla temsil etmesi bekleniyor.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER