© Erzincan'ın Sesi | Erzincan'ın ve Bölgenin Haber Sitesi

Erzincan Protokolü Ulalar ve Beşsaray Köyü Cemevi'nde Aşure ve Lokma Programında Buluştu

Erzincan'da Muharrem ayı dolayısıyla Ulalar ve Beşsaray Köyü Cemevi'nde düzenlenen Aşure ve Lokma Dağıtım Programı, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Erzincan'da Muharrem ayı dolayısıyla Ulalar ve Beşsaray Köyü Cemevi'nde düzenlenen Aşure ve Lokma Dağıtım Programı, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Programa Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, CHP Erzincan Milletvekili Mustafa Sarıgül, Belediye Başkanı Bekir Aksun ile il protokolü ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, Erzincan'ın birlik, beraberlik ve kardeşlik kültürüyle Türkiye'ye örnek bir şehir olduğunu belirterek, toplumun farklı kesimlerinin aynı değerler etrafında kenetlendiğine dikkat çekti.

Erzincan'da birlikte yaşama kültürünün güçlü bir şekilde sürdürüldüğünü ifade eden Vali Aydoğdu, "Erzincan'da birlikte yaşama konusunda çok güçlü bir kültürümüz var. Bu şehirde hiç kimse hiç kimseyi ötekileştirmiyor. Herkes kardeşçe, samimi ve en kalbi duygularla bir arada yaşıyor. Bu değerleri hep birlikte yeni nesillere aktarmamız gerekiyor. Erzincan'daki bu birlik ve beraberlik, Türkiye'ye örnek olacak niteliktedir." dedi.

Konuşmasının sonunda Muharrem ayının manevi iklimine vurgu yapan Vali Aydoğdu, tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin ve paylaşılan lokmaların Hak katında kabul olmasını temenni etti. Programın düzenlenmesinde emeği geçen başta cemevi yönetimi olmak üzere katkı sunan tüm canlara ve organizasyonda görev alan herkese teşekkür etti. Duaların edildiği, aşure ve lokmaların vatandaşlara ikram edildiği program, birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının pekiştiği anlamlı buluşmalardan biri olarak tamamlandı.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER