Dörtyol Meydanı'nda Aşure Bereketi
GÜNDEMErzincan Valiliği İl Özel İdaresi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Dörtyol Meydanı'nda düzenlenen aşure ikram programı, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Programa Erzincan Valisi Sayın Hamza Aydoğdu, Erzincan Belediye Başkanı Sayın Bekir Aksun, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Akın Levent, Vali Yardımcısı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mehmet Emre Canpolat, kurum amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Dörtyol Meydanı'nı dolduran vatandaşlara aşure ikram edilirken, Muharrem ayının manevi atmosferi birlik, beraberlik ve paylaşma duygularıyla yaşandı.
Programda konuşan Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, aşurenin kadim kültürümüzde önemli bir yere sahip olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Dörtyol Meydanı'nda düzenlenen Aşure Dağıtım Programı'nda kıymetli hemşehrilerimizle bir araya geldik. Aşure; bereketin, birliğin, beraberliğin, dayanışmanın ve paylaşmanın en güzel sembollerinden biridir. Muharrem ayının ve Aşure Günü'nün ülkemize, milletimize ve tüm insanlığa sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesini temenni ediyorum."
Vali Aydoğdu, programın hazırlanmasında emeği geçenlere de teşekkür ederek, "Bu anlamlı programın hazırlanmasında büyük emeği olan Vali Yardımcımız ve İl Özel İdaresi Genel Sekreterimiz Sayın Mehmet Emre Canpolat başta olmak üzere, gecesini gündüzüne katan tüm personelimize ve katkı sunan herkese canı gönülden teşekkür ediyorum. Aşure Günümüz mübarek olsun." dedi.
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programda kazanlar dolusu aşure ikram edilirken, meydanda oluşan birlik ve beraberlik tablosu Muharrem ayının manevi iklimine yakışan görüntülere sahne oldu.
İlginizi Çekebilir